.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تسليت مدیرعامل تسنیم در پي درگذشت مرحوم معافي

مدیرعامل خبرگزاری بین‌المللی تسنیم با انتشار پیامی درگذشت سرپرست خبرگزاری فارس در مازندران را تسلیت گفت: مرحوم جابر معافی با اعتقاد به ولایت و تلاش در جهت حفظ ارزش‌های انقلاب ، به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم ، در پیام تسلیت مجید قلی‌زاده خطاب به سید نظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس و جامعه رسانه‌‌ای کشور، به‌ویژه اصحاب رسانه استان مازندران آمده است: امروز رسانه در خط مقدم جبهه‌های حق علیه باطل قرار گرفته است و تمام سربازان رسانه در جمهوری اسلامی ایران با اعتقاد به حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی برای عزت وسربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب، از هیچ تلاشی دریغ نکرده و شبانه‌روز از مقدسات ایران اسلامی در حال حراست هستند.

درگذشت جابر معافی، یکی از سربازان پرتلاش و مبارز رسانه‌های ارزشی و مؤثر در جمهوری اسلامی ایران در استان مازندران سبب اندوه و تألم خاطر جامعه رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران و شمال کشور شد.

وی با تلاش بی‌وقفه در جهت اعتلای نام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام لحظات عمر خود در حوزه رسانه از هیچ تلاشی فروگذاری نکرد و با تربیت خبرنگاران هوشمند و باذکاوت در جهت عزت ایران اسلامی حرکت کرد.

اعتقاد به ولایت، تلاش در جهت عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران، حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و ادامه راه شهیدان هشت سال دفاع مقدس اسلامی از اهداف متعالی وی در فعالیت رسانه بود.

درگذشت وی در نخستین روز از هفته دفاع مقدس در اذهان تمام فعالان رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران باقی خواهد ماند.

مرحوم جابر معافی یکی از همکاران کوشا، توانمند و معتقدی بود که در کنار سایر همکاران ما در سال های گذشته در خبرگزاری فارس توانست به‌عنوان یکی از پرتلاش‌ترین و متعهدترین خبرنگاران شمال ایران معرفی شود و در فضای رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم دفاع از ارزش‌های والای کشور قرار بگیرد.

خبرگزاری بین‌المللی تسنیم با نهایت تأثر و تألم خاطر درگذشت نابهنگام جابر معافی را به جناب‌عالی و تمام همکاران وی در خبرگزاری فارس و جامعه رسانه‌ای شمال کشور تسلیت می‌گوید و برای خانواده وی صبر جزیل را از خداوند متعال خواستاریم.

مجید قلی‌زاده

مدیرعامل خبرگزاری بین المللی تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.